giovedì 1 ottobre 2009

Visto che su internet il testo non esiste, ho ben pensato di scriverlo io.


Primavera a Sarajevo/Ciaiu a lapa


Signori miei cà sugnu, arruvai! u Re ra frutta, calati i panari leggi ca aiuppi iu.



Iù ciai a lapa, iù ciai a lapa

E tuttu u iornu vinnu frutta strata strata

Quannu sintiti a vanniata,

su affacciati re balcuni iù sugnu cà


e pottu i megghiu aranci da Sicilia

u mannarinu iè a me specialità

i kiwi e pessica che pila i truvati sulu cà


A megghiu frutta è chista cà,

sintiti u ciauru cà fa! Pira di tutti i qualità

I raspineddi cosci e San Giuvanni

Sulu frutta i serie A… la miiiiia


A primavera, a primavera,

ci su i primizi ca arriala a nostra terra

i pumaroru russi di focu

t’ammucchi l’ovu e la tua vita cambierà


fozza calati i panari re balcuni,

u me muluni vi disseterà

i sbeggi su comu o turruni, ‘nkilu non vi basterà


A megghiu frutta è chista cà,

sintiti u ciauru ca fa! ‘Nsalata di tutti i qualità

Cipudda rossa, longa e Calabria

Sulu robba i serie A… taliiiiia


A chi iaiu gioielli, comu rici signora? Sugnu caravigghiaru? A iaiu i prezzi iauti?

E chi boli! cià pottu finu a casa cà lapa, e poi cu st’euru can un si capisci nenti


Ciaiu a triaca, ciaiu a triaca,

patati semplici e patata ‘miricana

i pipi sbezzi, a mulingiana,

la mia banana è il vero frutto dell’amor


a st’ananassi ci’manca a parola

cittrola comu a chisti nun ci né

u ma cutugni e pumacola e lumei a tinghitè


A megghiu frutta è chista cà,

sintiti u ciauru ca fa! Racina di tutti i qualità

i ficurini, ai nespuli, a cirasa

u fruttaiolu si ‘nni va, però dumani tornerà

a mugghi frutta è chista cà, la miiiiiia!


Avuanti ca mi ni staiu iennu, appoi quannu mi ciccati nun m’attruvati

Signora ci facissi i pipi a so maritu ca boni su.

Fozza ca mi’nnuvaiu, mi stai aiennu, mi’nniì

0 commenti:



KnightFight